Bez tytułu 1diagnoza,

[ Pobierz całość w formacie PDF ]

   

 

 

 

 

                              DIAGNOZA  KOŃCOWOROCZNA – klasa Ia – wych. Jadwiga Rumin

 

 

Diagnoza w klasie pierwszej składała się z dwóch zintegrowanych tematycznie testów. Jeden badał umiejętności o charakterze humanistycznym, drugi matematyczno-przyrodniczym.

 

Wyniki diagnozy:

 

Liczba uczniów w klasie – 18

Diagnozę pisało – 17 uczniów

 

Maksymalna liczba punktów w diagnozie – 40.

 

Część humanistyczna : maksymalna liczba punktów – 20

 

–                      punkty możliwe do uzyskania  -  340

–                      punkty uzyskane  -  282

–                      wskaźnik części humanistycznej -  0,83

 

Część matematyczno-przyrodnicza : maksymalna liczba punktów – 20

 

–                      punkty możliwe do uzyskania  -  340

–                      punkty uzyskane  -  300

–                      wskaźnik części matematyczno-przyrodniczej  -  0,88

 

Wskaźnik za dwie części :

 

–                      punkty możliwe do uzyskania – 680

–                      punkty uzyskane – 582

–                      wskaźnik diagnozy – 0,85

 

            WSO naszej szkoły – 85% - ocena 4 (dobry)

 

 

W części humanistycznej uczniowie najlepiej poradzili sobie z zadaniem nr 9 – odczytywanie uproszczonych rysunków, piktogramów, z zadaniem nr 1 – czytanie i rozumienie prostych tekstów.

Najsłabiej wypadło zadanie nr 8 – uporządkowanie kolejności zdarzeń.

 

W części matematyczno-przyrodniczej najłatwiejsze okazało się zadanie nr 5 – rozpoznawanie zwierząt, zadanie nr 6 – nazywanie zjawisk atmosferycznych  oraz zadanie nr 11- zapis rozwiązania zadania tekstowego. Najsłabiej wypadło zadanie nr 2- rośliny chronione i zadanie nr 3- zwierzęta zasypiające na zimę.

 

 

      Najwyższe wyniki w diagnozie końcoworocznej uzyskali następujący uczniowie:

 

 

   

 

     Julia Kułak -   100%

     Hubert Napierała – 97,5%

     Jakub Zaborski – 97,5%

     Magdalena Chajduk – 95%

     Bartosz Czerwonka – 95%

     Aleksandra Sycz – 95%

  

Najsłabszy wynik osiągnął Wojciech Kowalczyk – 65%

 

 

     Wnioski: zadania w przeprowadzonej diagnozie dla większości dzieci okazały się stosunkowo łatwe, w klasie drugiej należy ćwiczyć umiejętność cichego czytania ze zrozumieniem, utrwalać pojęcia przyrodnicze, doskonalić rachunek pamięciowy.

 

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • braseria.xlx.pl
  •