Betrayal at Krondor, PORADNIKI DO GIER

[ Pobierz całość w formacie PDF ]
Betrayal at KrondorJeli nadal masz problemy z poruszaniem się po grze Betrayal at Krondor,jeli utknšłe gdzie na dobre i nie wiesz, co dalej robić, a przeczytałejuż mój opis, to dopiero wtedy zezwalam Ci - Szanowny Graczu, naskorzystanie z tej solucji.Misja pierwsza - odprowadzenie Goratha do Krondoru nie jest takieproste, bo na drodze (w którš stronę by nie ić) czyhajš bandyci. Kto maczas i ochotę, może poszwendać się po okolicy i wypełnić kilka zadań (np.pomóc krasnoludom w kopalniach lub kapłanom). Można też znaleć skrzynkize "skarbami" (jednš warto otworzyć, bo znajduje się w niej pergamin magaz czarem Dragon Skin). Aby wejć do krondorskiego pałacu, musisz najpierwspenetrować pałacowe podziemia. Potem odszukaj Jamesa, od któregootrzymasz klucz otwierajšcy jednš z krat.Misja druga - trzeba dotrzeć do miasta Romney. Po drodze zostanieszzarażony i musisz co prędzej udać się do Sliden. Kapitanowi zapłać za kursdo wištyni, a tam już za darmo zostaniesz wyleczony. W jednym zopuszczonych domów, w okolicach Lyton znajdziesz Glazer's Guild Seal,dzięki którym Mitchell Waylander wpuci cię do Romney.Misja trzecia - masz się dowiedzieć, kto odpowiada za mierćkrólewskich żołnierzy w Romney. W Kenting Rush od maga otrzymasz LightningStaff, a dalej na północy - w wištyni Kahooli dowiesz się, kto jestlokalnym przywódcš zabójców z Gildii mierci. Aby kapłan zaczšł mówić,musisz doprowadzić grupę do stanu "starving". Navon du Sandau ma przysobie Cellar Key. W schowku (w studni) znajduje się figurka szachowegoskoczka, otwierajšca wejcie do podziemi assasinów (znajduje się wwodospadzie pomiędzy Cavall Keep i Prank's Stone). Hasło do skrzyni brzmi:Darkness.Misja czwarta - Owyn i Gorath znaleli się w lochach złego władcy zSar-saragoth. Najpierw, w podziemiach, pozbieraj własny dobytek (niestetypienišdze znikajš), a potem czeka cię długa i męczšca wędrówka polabiryncie lochów. Warto w trakcie trzeciej misji zaopatrzyć się w zapasżywnoci, gdyż teraz bardzo się przyda. W lochach trzeba odnalećInterdicator Key, otwierajšcy południowe drzwi. Po opuszczeniu lochówodszukaj i uaktywnij głaz Nalar's Rib za pomocš szmaragdu. Następnieznajd wiedmę Cullich (będziesz miał okazję wysłuchać jej bardzoprywatnej rozmowy z Gorathem). Cullich nauczy Owyna czaru And The LightShall Lie, pozwalajšcego grupie na przybranie postaci moredheli. Teraztrzeba wejć do Harlech (rzuciwszy przedtem czar) i porozmawiać zMoreaulfem, który poda ci hasło dla strażników pilnujšcych mostu (słowo"password" uaktywni się w trakcie rozmowy tylko wtedy, jeżeli wczeniejporozmawiałe ze strażnikami).Misja pišta - Owyn i Gorath odpoczywajš. W tej przygodzie czas naLockleara, Patrusa i Jamesa. Wykonujšc zadania w tej misji, zwróć uwagę nato, że napisy w języku moredheli można odczytać tylko po uprzednimrzuceniu czaru Union. Misja pišta składa się z czterech odrębnych zadań:1. Za pomocš Coltari Poison zatruj wrogom żywnoć (hasła do skrzyń:Onion, Door, Outside).2. Odszukaj barda Tamneya, który ukrył się w stodole niedalekoTeeth. Drzwi stodoły może wyłamać tylka osoba dysponujšca dużšsiłš fizycznš (żółta mikstura czasowo zwiększa siłę). Od bardaotrzymasz diamenty, które zamień na gotówkę, aby przekupićstrażników.3. Wykradnij cenne dokumenty z domu kapitana Kroldecha z Raglan.Aby tego dokonać, musisz najpierw odnaleć brakujšcy elementkatapulty (w skrzynce, na północy), nastawić katapultę iwystrzelić. Teraz ze zrujnowanego domostwa możesz zabrać papiery.4. Musisz odnaleć szeciu magów i zlikwidować ich, będzie tojuż ostatnie zadanie w tej misji. Zlecenie na zabójstwo otrzymaszdo lorda Northwarden, gdy tylko wrócisz do niego z meldunkiemo wykonaniu poprzedniego zadania. Magowie skryli się na zachódod Teeth. Ta walka jest chyba najtrudniejsza w całej grze. Nawetostateczne spotkanie z Makalš wydaje mi się nieco łatwiejszympojedynkiem.Misja szósta - porzednia misja była chyba najtrudniejsza dowykonania, za to w szóstej będziesz zmuszony przemierzyć szmat wiata.Marszruta wyglšda następujšco: podziemia Krondoru (znajd Idol of Lassur,porozmawiaj z Katt), Malac's Cross (porozmawiaj z opatem), okolice Sloop(Mitchell Waylander), z powrotem do opata, Eggley (we mapę z zamkniętegodomu, zamek otworzysz kluczem, znalezionym przy trupie niedalekoKrondoru), podziemia Sarth (znajd przejcie do biblioteki), kopalnie napołudniu od LaMut (znajd przejcie do krainy Elvandar), odszukaj Calina,a potem Tomasa. Cała przygoda jest łatwa, ale za to szalenie czasochłonna.Misja siódma - musisz odnaleć w lesie Dimwood machinęteleportujšcš. Znajduje się ona za pasmem górskim (jedna z gór jestmirażem). W skrzyni otwieranej słowem Snowflake odnajdziesz hasło, którepodasz strażnikom mostu. Drugš ze skrzyń otwiera słowo Victory.Misja ósma - należy odnaleć i uwolnić czarodzieja Puga. Znajdzieszsię teraz w krainie, gdzie magia działa w sposób odmienny niż w reszciewiata. Tutaj mag powinien korzystać z kryształowego kijka (crystalstaff), a co pewien czas musi podładowywać go niebieskimi kryształami.Najpierw zabierz Cup of Rlln Skrr z chaty na południowym wschodzie wyspy,potem uaktywnij kolumny na północy i przejd do chronionego magicznympolem domu. Tam włanie odnajdziesz Puga. Nim jednak razem wejdziecie dopodziemi, trzeba przeszukać południowy zachód wyspy i nauczyć obu magówczaru Strenght Drain ze znalezionych pergaminów. Pilnujšce podziemi stwory- wind elemental (wietrzne żywiołaki?) można bowiem zniszczyć tylko iwyłšcznie za pomocš tego czaru.Misja dziewišta - nie przekroczysz drzwi, póki nie odnajdziesz i niezabijesz szeciu magów. Podziemia sš upiornie rozległe, a magowie niestetypochowali się pojedynczo, więc podróż jest długa, a poszukiwania żmudne.Koniecznie na poczštku trzeba odnaleć klucz Ralen-sheb (w pierwszejkomnacie obszukaj jednego z zabitych). Potem zlikwiduj magów i.. już tylkospotkanie z Makalš. Specjalnie, na czas walki z nim, zachowałem sobie rógprzyzywajšcy dzikie psy i muszę przyznać, że spisał się (a właciwie, psysię spisały) wręcz nadzwyczajnie... [ Pobierz całość w formacie PDF ]

  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • braseria.xlx.pl
  •